ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК
Державного вищого навчального закладу
"Український державний хіміко-технологічний університет"
Архів за 2017р, номер журналу 1
ЕКОНОМІЧНА НАУКА, ОСНОВНІ ЕКОНОМІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ, ТЕОРІЯ
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ
- Бегма П.О. Використання діаграми Ісікави з метою формування трудового потенціалу металургійних підприємств C. 12-17
- Потьомкін Д.М. Кількісні та якісні показники оцінювання трудового потенціалу підприємства C. 18-25
- Прялін М.А., Гуцалова В.І. Оцінювання конкурентоспроможності персоналу промислового підприємства C. 25-30
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА СПІВРОБІТНИЦТВА В ЕКОНОМІЦІ
- Куцинська М.В., Рябцева О.Є. Формування підходу до калькулювання медичних послуг за сучасних умов функціонування закладів охорони здоров’я C. 31-35
- Худомака М.А., Аксьонова Л.О. Державно-приватне партнерство як ефективний інструмент фінансування інфраструктурних інвестиційних проектів C. 36-40
ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ. ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА. УПРАВЛІННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ. ВИРОБНИЦТВО. ПОСЛУГИ. ЦІНИ
- Вакуліч А.М., Аронов Є.Л. Інноваційний напрям розвитку харчового виробництва на основі біотехнологій C. 41-46
- Колесников Є.В. Вибір оптимального шляху для вирішення екологічних проблем на хімічному підприємстві C. 46-50
- Chernysheva O.M. Foreign experience of the formation the elements of the tire enterprises strategy C. 50-56
- Яворска М., Петрик І., Кокот Д. Інноваційність підприємств в Україні в якості детермінантів конкурентоспроможності на європейських ринках C. 56-61
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА, МЕНЕДЖМЕНТ. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА
- Жилко Ю.І., Іванова М.В. Наукове забезпечення інноваційної діяльності промислових підприємств C. 62-67
- Кучкова О.В., Доценко Г.Є., Козлов Я.М. Обґрунтування теоретичних основи логістичного потенціалу регіону C. 68-70
- М’ячин В.Г. Нечітко-логічний підхід до вибору стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств C. 71-75
- Поповиченко І.В. Ефективність управління ланцюгами поставок: визначення, критерії, фактори, оціночні показники C. 76-79
- Чуприна Н.М., Дзюба С.В. Сучасний стан і перспективи інвестиційної привабливості промислових підприємств України C. 80-86
- Яворська О.Б. Стан страхового ринку країни як індикатор її економічного розвитку C. 86-89
МАРКЕТИНГ
- Бакута А.В. Маркетинг територій як інструмент регіонального розвитку C. 90-95
- Гармідер Л.Д., Гончар Л.А. Сегментація ринку молокопереробної галузі C. 96-101
- Журавель А.О., Куцинська М.В. Особливості формування інформаційного підґрунтя для здійснення маркетингових досліджень за сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання C. 102-106
- Іванчук К.О. Дослідження детермінант споживчого вибору у контексті теорії поколінь C. 106-110
- Колесников В.П., Нестеренко І.О. Тенденції сучасних маркетингових технологій C. 111-114
- Okuyan С., Zholdasbekov А., Demir G. Thermal health tourism in Turkey C. 115-118
- Омелян К.P., Дідченко О.І. Інноваційна діяльність підприємства та шляхи її удосконалення C. 118-123