ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК
Державного вищого навчального закладу
"Український державний хіміко-технологічний університет"
Архів за 2017р, номер журналу 2
Математична економіка
- Gaidar I.V., Dubnitsky V.I. Modeling the coordination process in the enterprise project management system C. 7-13
- Дубницький В.І., Науменко Н.Ю., Овчаренко О.В. Розподілена динамічна модель розвитку та виявлення проблемних ситуацій на підприємствах в рамках ситуаційного управління C. 14-23
- Стрельченко І.І. Використання нейронних мереж в задачах динамічної кластеризації економічних систем C. 24-28
Працевлаштування, економіка праці
Регіональна економіка
- Дробот С.А. Особливості та умови процесу забезпечення економічної безпеки регіону C. 34-41
- Федулова С.О. Фінансова децентралізація в Україні та її вплив на соціально-економічний розвиток регіонів C. 42-46
Фінанси
Бухгалтерський облік
Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємства
- Garmider L.D., Honchar L.A. Key factors of quality management of economic growth C. 58-61
- Доценко Г.Є. Управління конкурентоспроможністю підприємства з врахуванням інноваційної складової C. 62-65
- М’ячин В.Г., Прялін М.А., Прудніков В.Ф., Яворська О.Б. Аналіз базових факторів, що стримують інноваційну активність вітчизняних промислових підприємств C. 66-69
- Petryk І.V. Visualization and quantification of business processes in supply network in the current conditions of it space development C. 70-76
- Пожуєва Т.О. Управління експортним потенціалом підприємств машинодубування C. 77-79
- Потьомкін Д.М. Ефективний ринок готельних послуг – важлива складова соціально-економічного розвитку України C. 80-87
- Прялін М.А. Виявлення раціональних напрямів оновлення основних виробничих фондів механообробного виробництва C. 88-92
- Рябцева О.Є. Особливості інноваційної діяльності підприємств туристичного бізнесу C. 93-97
- Ткаченко А.М. Теоретичні аспекти управління технологічними процесами на підприємствах птахівництва C. 98-100
- Чернишева О.М. Моделювання показників оцінювання ефективності напрямів стратегічного розвитку промислових підприємств C. 101-105
Маркетинг
- Шевченко О.О. Організаційно-правовий підмеханізм механізму управління енергозбереженням в системі закладів вищої освіти C. 106-112
- Akbulut M., Okuyan M.C. Dynamic decreasing pricing method with social media effectiveness C. 113-120
- Груздева Е.В., Федулова С.А., Смотраев Р.В. Оценка влияния различных инструментов проекта “Water Harmony Eurasia-II” C. 121-127
- Дзюба С.В., Рябцева О.Є. Маркетинг відносин як ефективний засіб забезпечення конкурентоспроможності закладів освіти C. 128-132
- Колесніков В.П., Нестеренко І.О., Худомака М.А. Застосування інформаційних технологій в маркетингових процесах C. 133-136
- Куваєва Т.В. Дослідження особливостей транзакційної форми маркетингової діяльності промислового підприємства в умовах нестійкого попиту C. 137-141
- Савченко І.О., Бондаренко О.В., Ковальова М.О. Практичні засади застосування інструментів маркетингу в ринкових умовах C. 142-146
- Ткаченко А.М., Колесников Є.В. Ефективність управління логістичним процесом діяльності підприємства C. 147-150