ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК
Державного вищого навчального закладу
"Український державний хіміко-технологічний університет"
Архів1-2021
Колесніков В. П.
Редакційна колегія нашого журналу від щирого серця вітає Вас із знаменною датою – 25-річчям утворення економічного факультету
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-7
ДИНАМІКА ЕКОНОМІКИ. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК
- Гармідер Л.Д., Гончар Л.А., Дудка А.С.
Проблеми досягнення Україною цілей сталого розвитку
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-8-13
РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
- Ткаченко А.М., Круглікова В.В., Маслов Д.Г.
Вплив регіональної політики на конкурентоспроможність регіонів України
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-14-25 - Федулова С.О., Савченко М.Є.
Ефективний брендинг території як один із найдієвіших інструментів у конкурентній боротьбі регіонів
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-26-33
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА СПІВРОБІТНИЦТВА В ЕКОНОМІЦІ
- Ткаченко А.М., Пожуєва Т.О.
Стартап Екосистема АПК
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-34-41
ФІНАНСИ
- Альошина І. В.
Оцінювання міжнародної конкурентоспроможності банківського сектора
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-42-48 - Вініченко О.М, Грибкова М.А.
Аналіз індустрії хедж-фондів з метою впровадження в фінансову систему України
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-49-61 - Худомака М.А., Аксьонова Л.О.
Інвестиційне кредитування в рамках програми фінансової підтримки малого та середнього підприємництва
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-62-70
ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ. ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА. УПРАВЛІННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ. ВИРОБНИЦТВО. ПОСЛУГИ. ЦІНИ
- Дудка А.С., Іванова М.В.
Актуальна методика планування віртуального бізнесу: практичні аспекти
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-71-78 - Левченко Н.М., Бугрім О.Ю.
Девелопментський супровід як дієвий інструмент управління проектами у будівництві
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-79-86
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА, МЕНЕДЖМЕНТ. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА
- Аніскевич Д.М.
Сутність економічної безпеки підприємницької діяльності
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-87-93 - Кіріс С.П.
Аналіз ефективності управління багатоквартирними будинками в Україні: енергоефективність та енергоаудит
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-94-103 - Саннікова С.Ф.
Особливості взаємодії факторів середовища організації
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-104-112 - Шитікова Л.В.
Ефективна управлінська складова – основа підвищення інноваційного потенціалу
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-113-118
МАРКЕТИНГ
- Гармідер Л., Сташевська І., Гончар Л.
Розвиток персоналу підприємства з використанням інструментів внутрішнього маркетингу
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-119-126 - Дубницький В.І., Науменко Н.Ю., Писарькова В.Р.
Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг в умовах цифрової трансформації вищої освіти
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-127-136 - Журавель В.В., Куцинський А.В., Куцинська М.В.
Дослідження клієнтського шляху користувачів локальних очисних споруд зі склопластиків і композитних матеріалів за допомогою Customer Journey Map
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-137-144 - Куваєва Т., Решетілова Т.
Організація стратегічного партнерства у каналі забезпечення та збуту
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-145-154 - Суха А.С., Кріпка Ю.Є., Безменко А.Д., Чуприна Н.М., Сазонова В.С., Чернишева О.М.
Маркетингове дослідження привабливості вищих навчальних закладів
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-155-160
РЕКЛАМА. СЛУЖБА ЗОВНІШНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ (ПАБЛІК РІЛЕЙШИНЗ)
- Каніщенко О.Л.
Розвиток міжнародних маркетингових комунікацій в умоваох глобалізації товарних ринків
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-161-168 - Касян С.Я., Дзюба Радослав, Макуха Ю.М.
Інтернет-маркетингове забезпечення просування продукції у цифровому інформаційному просторі
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2021-13-1-169-175