ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК
Державного вищого навчального закладу
"Український державний хіміко-технологічний університет"
Архів2020-1
ДИНАМІКА ЕКОНОМІКИ. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК
- Pozhuieva T. O., Novik N. V.
Competitiveness of the products as a category of modern development of Ukraine
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-8-15
МАТЕМАТИЧНА ЕКОНОМІКА
- Dubnitsky V. I., Myachin V. G. , Zybaylo S. M., Myroshnichenko O. V
Building a neural network model for diagnosing the probability of bankruptcy of innovative-active enterprises and checking its adequacy
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-16-23 - Pokataieva O. V., Trokhymets O. I.
Risk assessment of the consumers of tourist services
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-24-34
НАЦІОНАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ. ОБЧИСЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ПРОДУКТУ
- Bratus Hanna
Methodological aspects of creating evaluation model for intellectual property assessment
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-35-41
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ. ЕКОНОМІКА ПРАЦІ
- Sepeta V. V.
The problems of personnel management of metallurgical enterprises on the way of implementation of Industry 4.0
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-42-49 - Tsviliy S. М., Vasylychev D. V., Gurova D. D.
Improvement of the qualification of service staff in crisis conditions of business transformation
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-50-60
РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
- Dubnytskyi V. I., Naumenko N. Yu., Ovcharenko O. V., Pysarkova V. R.
Conceptual approach to the definition of innovative-information security of the region
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-61-67 - Іщук С. О.
Оцінювання потенціалу виробництва борошна та продукції з нього в Україні: регіональний вимір
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-68-78
ФІНАНСИ
- Vinichenko E. N., Lykhopok D. P
The features of the simplified taxation system modernization
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-79-86 - Kuznetsova Yu.
Venture Investment as a Background for Innovation Development
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-87-94 - Khudomaka M. A., Aksonova L. O.
Financing investment programs in the implementation of the regional development strategy
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-95-101
ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ. ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА. УПРАВЛІННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ. ВИРОБНИЦТВО. ПОСЛУГИ. ЦІНИ
- Levchenko N. M., Ivanova M. I.
Methodological aspects for management of compliance risks of companies
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-102-112
ТОРГІВЛЯ. МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ. СВІТОВА ЕКОНОМІКА
- Tkachenko A. М., Sevastyanov R. V
Features and potential of electronic trade development in modern conditions
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-113-119
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА, МЕНЕДЖМЕНТ. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА
- Bugrim O. Yu., Kolesnik E. O.
Analysis of competitiveness of enterprises in the scale of the metallurgical industry of Ukraine
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-120-127 - Drahun A. O.
Evolution of approaches to determining the essence of economic security of enterprise
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-128-135 - Tkachenko A. М., Bugrim O. Yu.
Capitalization of profit – the important task of today
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-136-143 - Chernysheva O. M., Yaworska M., Yehortseva Ye. Ye.
Scientific and methodical approach to the enterprise strategy formation
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-144-151
МАРКЕТИНГ
- Voronina О. Е., Yashkina N. V.
Ukrainian Recreation Industry: problems and prospects of development
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-152-158 - Harmider L. D., Honchar L. A., Zaretsky V. O.
Research of consumer benefits in the chocolate market
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-159-164 - Zaim I. K., Chupryna N. M., Kovalova M. O., Zhuravel V. V., Seidakhmetov M. K.
>Forming New Opportunities of Enterprises in Current Conditions
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-165-170 - Naumenko O. P.
Creation of powder during collection of fruit and vegetable raw materials – preservation of nutritional value according to the “CONVENIENT FOOD” concept
http://dx.doi.org/10.32434/2415-3974-2020-11-1-171-178
РЕКЛАМА. СЛУЖБА ЗОВНІШНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ (ПАБЛІК РІЛЕЙШИНЗ)